TillbakaBlicksTorsdag Del 2.

Förra helgen var familjen uppe i Dalarna och hälsade på familjen så att säga, och på mitt gamla pojkrum hittade jag en låda med gamla brev (som e-post, fast skrivna med penna på papper och skickade i kuvert med frimärke) och fotografier från den tiden då digitalkamerorna låg i startgroparna och jag fortfarande sparade mina minnen på fysisk film. Jag säger det redan nu, om det är någon som råkar vara med på dessa bilder och helst vill slippa så säg bara till så tar jag bort er (eller pixelerar kanske?)

Vi tar det hela kronologist!


Det här är från när jag praoade på SDU på den tiden innan “nolltoleransen”… eller så kan det vara när jag spelade skinhead i min estetklass slutproduktion.

strippers

På konferens under min tid som manlig strippa… eller så kan det vara från min andra teaterklass. (jädrar vad teater jag har spelat…)

drömpolisen

Snygga snubben i rosa; det är en Drömpolis!

image_2

Jag har delat scen med Rolf Lassgård! Han skådespelade, jag stod i bakgrunden och såg hotfull ut. Väldigt lätt mot någon med Roffes kroppshydda…

image

Från min tid som en del av en dynamisk duo. Fem pluspoäng till den som kan gissa sig till mitt smeknamn!

Nu kanske det här ser ut som en skamlös drive för att tagga in folk på bloggen, men jag lovar att det inte var min intention. Det är bara en lycklig bieffekt!

Nästa torsdag kommer foton från framtiiiden!

Tjoflöjt!

Leave a Reply

