Pointing to Center Field

Om jag någon gång blir proffsbloggare så får ni påminna mig om att gå tillbaka och ändra det här inlägget, då jag egentligen inte har några som helst rättigheter till det som komma skall.

Imorrn är det tenta, och så här känner jag inför den:

Calling the Shot

… vilken är en väldigt ovanlig känsla inför något som en tenta. Går det att lita på den? Blir det så här,

Promenadseger

… eller så här?:

Kalldusch

Det får morgondagen utvisa!

I andra nyheter så har kvinnan i mitt liv sen natten till idag stått ut med mina egenheter i nio år. NIO ÅR! Så säger folk att det är JAG som har tålamod…

Tjoflöjt!

Leave a Reply

