Kändisspotting

Jag har märkt en sak angående mig själv. När helst jag träffar nya människor brukar jag leta efter vilka kändisar jag skulle kunna jämföra dessa personer med, eller vilkas “kärleksbarn” de skulle kunna vara. Då det kan vara så att någon kursare (programmare?) snubblar in här och läser i framtiden tänker jag inte dra mer än ett exempel, men var säkra på att jag listför mina observationer.
Varför?
ja, med lite tur kanske jag kan finna ett svar under utbildningens gång. Kanske är det en fortsättning på min fascination av fenomenet “Men det är ju han som spelar den killen i den filmen” eller “Hon spelar ju i band också med den där snubben från den serien”.
Samtidigt är jag urdålig på namn… men några fastnar i alla fall. Ge mig några veckor ska vi allt se att det sitter som ett schmäck!

Just det, exemplet! Vår studentombudsman ser definitivt ut som en blandning av Özz Nûjen och Lars Winnerbäck!

Tjoflöjt!

Leave a Reply

