Konsekvenstänk

I morgon är det dags för obligatorisk för-registrering, och här sitter jag och ångrar några av dagens beslut. Då vi inte hade mycket till enkel mat hemma gav jag mig ut bland folk för att skaffa lunch till mig och middag till ikväll. Efter några obetänkligheter är jag nu rädd att jag dragit på mig nåt skit som ligger och pyr i kroppen (men räkchipsen är ju såå goda). “Perfekt” timing på den! Det värsta är kanske att jag bara har mig själv att skylla. Såna här dumheter hoppas jag kunna undvika framöver. Till hjälp håller jag på att pussla ihop en veckomatsedel på rulle till hemmet. Enklare, och förhoppningsvis billigare i framtiden!

Låt oss hoppas att det mest sitter i huvudet. Ingen av oss har tid att bli sjuk nu!

Tjoflöjt!

Leave a Reply

